zondag 30 oktober 2011

Dé halloweenavond van ons..súper!!!

Even een snel en wellicht kort berichtje (das een unicum haha) van mijn kant. Ik ben nog steeds versleten, maar ik heb gisteren wel zóóó genoten!! Gisteren was dan eindelijk het startsein voor de spooktocht van Popstichting Jailhouse waar zowel Lief als ik beiden vrijwilliger van zijn. Het was de eerste keer dat we dit organiseerden op ons eilandje onder de zon :p...

En het was een succes (al zeg ik het zelf). Ik voelde me goed en ik heb dus superaktief meegedaan met alles (voorbereidingen begonnen om 16.00 en tegen 02.30 waren we thuis). Ben wel benieuwd naar het hoe en wat van gisteravond toen we -Lief en ik- op onze post zaten en er ineens een fotograaf van het AD langskwam en wij moesten poseren voor foto's...haha..hebben wij weer..De deelnemers waren af en toe flink geschrokken, de band die na afsluiting van de spooktocht optrad was geweldig...veel mensen hadden aan onze oproep voldaan om verkleed te komen...de sfeer was uitstekend en het weer was echt supergoed!!!

Hier een kleine impressie; -ik heb helaas nog geen foto's van de tocht...


Natuurlijk wel alles in sfeer he?!


de band MpirE...gezellige mensen trouwens!!


mijn lieve "creepy" collega
Ikke als bardame..en wat een werk trouwens om van mijn dreads
van "weleer" een pruik te maken!



druk, druk



mijn lief achter de bar


mijn verstrooide proffesor collega...geweldig toch?!


Mijn lief en ik...wat een geweldig stel :) haha


PS; een linkje naar mijn GiveAway..Klikkerdeklik..doe je mee? Gezellig :)
Have a Nice day :)

6 opmerkingen:

  1. Dat zag er in elk geval gezellig uit! Leuk dat je er van genoten hebt. Je lag lekker laat in je bed, gelukkig dat je de klok net nu een uurtje achteruit mocht zetten dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk zo'n avondje griezelen!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, kan me voorstellen dat de avond geslaagd was aan de foto's te zien! En leuk om manlief ook eens te zien, hahaha..
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft iedereen er werk van gemaakt! Heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zelf niet van de halloween, maar vind dit dan wel weer geinig. Wat een werk hebben jullie ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spooky! Dat ziet er erg griezelig, uh sorry, gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen