vrijdag 28 oktober 2011

Bibberen + Tip van Vrijdag; Foutje Bedankt Surprisebag en Shopmania

En hier zit ik dan aan de eettafel....oké, oké, nu zit ik achter de computer....een tafel bezaaid met haar, draad en naald. Nee, niet mijn eigen haar...maar de dreads die ik vroeger -toen ik nog jong en wild was- een periode in mijn haar heb laten zetten. Want morgenavond is het zover! De door ons georganiseerde HalloweenSpooktocht. Samen met 30 andere vrijwilligers gaan we er een enge spookachtige tocht voor al de deelnemers die meedoen -ik kan beter zelf fungeren als enge vrijwilliger als deelnemer, want ik ben een enorme schijterd hihi-. 
Maar ik ga als mysterieuse -WOESHHH!- zigeunervrouw om mijn lief "Desastros" te assisteren. Gezellig daar saampjes zitten...we nemen een vuurkorfje mee, allemaal enge attribuutjes, mijn waarzeggende bol, wierookjes en rookdinges....en misschien wel een flesje rum ofzo of die van j.agermeister gheghe....En nu ben ik dus een pruik aan het maken en vanmiddag flans ik -op hoop van zegen dan- een zigeuneroutfit in elkaar...dus lange rokken en gewaden....En heel veel lagen, want wedden dat het koud is!! Na de tocht is er een optreden van een band...dus dan moet ik er weer voor zorgen, dat al die lagen er weer af kunnen, want wedden dat het dan weer warm is haha....


Gisteren kwam oudstedochterlief met een tip die ik toch echt even moest bekijken hoor...en alwaar ik natuurlijk ook snel en efficiënt -in haar ogen dan uiteraard- op moest reageren. Wij houden wel van verrassingen en als we wellicht iets moois te pakken kunnen krijgen ver onder de winkelwaardeprijs dan zijn wij er als de kakelende kippetjes bij.
afbeelding gepikkerd van Website Sustilo

Dochterlief is dus helemaal fan van Sustilo...Klikkerdeklik...Een online winkel boordevol leuke hippe kleding voor een betaalbare prijs . Vooral de 2DaysLook...Klikkerdeklik voor een prikkie vind ik geweldig! Nu hebben ze iets nieuws en dat is de "Foutje Bedankt! Surprisebag...Klikkerdeklik. voor 6,95 euro en geen bijkomende verzendkosten met daarin 2 artikelen die je kan dragen, maar wel met een produktiefoutje. En het mooie; Als je er niet blij mee bent, dan mag je de spullen retourneren naar het hoofdkantoor! Dus zo gezegd, zo gedaan...het is besteld en nu dus afwachten..Zodra ik het binnen heb -wat wel even kan duren- post ik het gelijk!

afb. gepikkerd van website Sustilo

Wil je nog meer winkels bezoeken met leuke kortingen en waarvan je weet dat een deel van je uitgegeven geld aan een goed doel (KIKA) wordt gedoneerd? Dan kun je dit weekend -29 en 30 oktober- kijken bij  Shopmania Shopweekend bij Shoptopia..Klikkerdeklik. Bovendien vinden er ook nog allerlei leuke verlotingen en andere acties plaats...

Dus sla je slag en gooi je haar los!! -wellicht kan ik het voor mijn pruik gebruiken-

afb. gepikkerd van website shoptopia

En nu je hier toch bent...vergeet je Mijn GiveAway ..Klikkerdeklik niet?!
Have a Nice day :)

2 opmerkingen:

  1. hahaha, wat ben jij streng zeg! Oke, oke, ik doe wel mee, maar ik wacht tot november :-)
    Leuke sites zeg, shirts voor 3,95 dat is ook geen geld en ze zijn superleuk! Heb al iets teveel ge-internet-shopt deze vakantie.. zucht..
    Heel veel plezier vanavond, wij gaan ook op Halloweentocht! Trick or treat...verheug me stiekem op het snoep dat ik van dochterlief ga afpakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, veel plezier op jullie griezeltochtje!
    Waar haal jij toch altijd die leuke sites vandaan :)

    BeantwoordenVerwijderen