zaterdag 17 september 2011

Weekend, post en freubels

Jeui...Weekend!! Iedereen gezellig thuis.....ehmmm...iedereen thuis? Jongstedochterlief is fijn buitenspelen, dus die zien we een hele middag niet, behalve als ze een snoepje of drinken wilt en oudstedochterlief is een hele dag verjaren bij haar vriendinnetje en mss blijft ze daar ook nog logeren...

Oké overnieuw....joepie, weekend...lekker met zijn tweetjes -Lief en ik- thuis!! Dat is soms ook wel eens fijn...wat een rust...maar dat moet ook weer niet TE lang duren, want dat vind ik ook weer niks..Haha.

Maar nog even over de leuke post van gisteren (ja zoals ik al eerder meldde, de dag begon goed en nam me pas later te pakken). TWEE, Twee oftewel 2 envelopjes vlogen door de brievenbus voor MIJ naar binnen! Eentje van Applicatie en zo..Klikkerdeklik en eentje van Het Thuisproject...Klikkerdeklik.

De eerste van "Applicatie en zo" heeft een blog waarop je kunt zien wat ze zoal maakt en verkoopt in haar webshop. Haar webshop staat werkelijk boordevol met superleuke ontelbare applicaties, borduurmachine patronen en bijpassende fournituren. Omdat ik als laatste (!) reageerde, mocht ik een Full Color Applicatie uitzoeken. Dat is pas Leuk!!! Ik heb er een middagje vrij voor moeten nemen haha. Ze heeft er namelijk zovéél en ook allemaal ontzettend leuk...Superleuk vind ik het om op zo manier een fijn goedkoop shirtje op te pimpen met z'on leuke applicatie..Wil je ook even in de webshop neuzen -->....Klikkerdeklik hier

Ik heb gekozen voor deze applicatie...Is het geen Cutie?! Nogmaals bedankt he :)


Gepikkerd van de Webshop Applicatie en Zo

De tweede envelop was van Het Thuisproject. Het Thuisproject...Klikkerdeklik hier is ook al z'on gezellig blog. And I Quote "Het Thuisproject staat voor al die creatieve kleine of grote projecten die ik onderneem om van ons huis een echte, gezellige 'thuis' maken. Welke projecten houden mij bezig? Kinderpret, Creaties, Bakken Etc".

Je zou er bijna een hapje van nemen..jaja...bijna dan hè?!

In de envelop zat een superschattig door haar gemaakte speldenkussen in de vorm van een....Tádáááá....Donut!!! Is dat lekker of niet?! En om het geheel af te maken allemaal leuke rode/roze knoopjes! Komt dat even goed uit, nu ik helemaal op dreef ben geraakt met het naaien van mijn project Kees de Kikker Lees meer over Kees...Klikkerdeklik.

leuke knoopjes :)

Voorts ben ik gisteravond verder gegaan met het klooien ehhh freubelen aan mijn kraaltjesapplicaties. Leuk voor op mijn tassen of kledingstukken. Ze zien er nog niet supergeweldig uit ofzo, maarrrr ik ben weer even zoet geweest!

Have a Nice day :)

6 opmerkingen:

  1. Oh wat een vrolijke boel daar bij jou! De apllicatie met hertje is helemaal mijn ding, zo lief! En die donut wat grappig, net als jouw bedeltjes van kralen. You go girl! Inmiddels is trouwens bekend met wie je de kerst-swap gaat doen! Spannend he?Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel graag gedaan en wat leuk te lezen dat je er blij mee bent !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes! En wat schattig, die applicatie! Mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig hertje. je bent maar druk kraaltjes, knap hoor om met zulke kleine kraaltjes zulke leuke applicaties te maken.
    doe ik je niet na.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes!
    Mooie applicatie! Goede keuze!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen