woensdag 14 september 2011

Pimp your Woonkamer en andere spullen

In de Zomervakantie zijn wij begonnen met ons "woonkamerproject"..we hebben geverfd, geschuurd en gelakt en weetikveelwatnietmeer..voor teruglezen...Klikkerdeklik...hele andere kleuren hebben we nu....andere kleuren? het is dus gewoon allemaal wit met tussendoor een wel heel mooi behangetje. En dat terwijl ik hiervoor altijd in bonte knalkleuren heb gewoond...tja je wordt ouder en wat rustiger misschien??

Er is nu al meer kleur toegevoegd hoor
Maar aangezien er allemaal onverwachte gebeurtenissen plaatsvonden in de zomervakantie, ben ik nu nog steeds bezig om de boel helemaal naar mijn smaak "te verfraaien" met accesoires. En we komen er wel hoor, beetje bij beetje. Zo heb ik dus een fijn excuus om alle rommelmarkten af te lopen die georganiseerd worden (hier in de buurt) en mijn huis af te struinen naar spulletjes die ik nog had staan en nu wel kan neerzetten. En ik blijf veranderen; je wilt niet weten hoe vaak ik de boekenkast al niet in- en uitgeruimd heb! (je moet ook weten dat ik voor de metamorfose nog een enorme boekenkast had, maar we wilden meer ruimte creeëren en die moest dus weg -naar zolder, want iets weggooien kan ik eigenlijk nooit- en ik ben dol op boeken, maar dat betekende nu dus, dat ik een selectie moest maken......aaargghhhh...verschrikkulijk!..ik ben fan van al mijn aangeschafte boeken!...beseft de rest van mijn gezinnetje wel hoeveel pijn en moeite me dat kost :P...nee ik denk het niet nee......welnu het is gelukt...totdat ik erachter kwam dat ik eigenlijk meer plek nodig heb voor mijn knutselspullen...Ik heb boven wel een rommelkamertje, maar gezien mijn armzalige lichamelijk functioneren, kom ik de trap niet meer op -en omdat onze slaapkamer beneden is en ze vinden dat mijn kinderen groot genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen...dus ook in geval van nood...kom ik niet in aanmerking voor een traplift-......dáár kan ik zo pissed om worden..excusez le mot...Je kan natuurlijk ook zelf een traplift aanschaffen, maar ik moet bijna alle hulpmiddelen zelf aanschaffen en dat wordt al met al toch best wel duur...

Gepimpte oude pan :)
Dus ruimte is what I need....De vensterbank aan woonkamer/slaapkamerzijde is nu omgetoverd tot opbergplek....mooie spullen die ik helemaal kan vullen met knutselzooi. zonder dat het opvalt gheghe..En ik moest ruimte maken om mijn onlangs aangeschafte rommelmarktschatten van een plaatsje te voorzien..zoals bijvoorbeeld het Lampetstel dat ik afgelopen zaterdag bij de boedelveiling op de kop kon tikken voor een klein bedrag... Ik heb wat spulletjes opgepimpt..met een beetje hulp van de tape uit het online winkeltje Dreamkey Design..Klikkerdeklik

Oude spulletjes, maar o zo leuk!

Oud vergiet met een beetje van mezelf :p
Lampetstel...Geweldig!!
Compleet met zeep, kambakje en beker


Het is nog niet helemaal af natuurlijk, maar dat komt vanzelf wel...en owh owh, de zooi die op de grond ligt, moet ik ook allemaal nog wegwerken!..komt goed!!

Have a Nice day :)

5 opmerkingen:

  1. Welkom bij de club van de niet weggooiers-ik bewaar veel:lintjes, plaatjes, alles wat ik ooit zou kunnen gebruiken...?! En JIJ bent goed op dreef-veel succes nog. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nog veel plannen zo te zien! Schuim maar lekker al die plaatselijke rommelmarktjes af! (Dat doet me er aan denken dat ik eigenlijk nog altijd héél graag een foto van die knalroze stoel wil zien...)
    Ik vind het wel idioot dat je niet in aanmerking komt voor een traplift. Er moest maar eens iets gebeuren en je kan er niet bij??? Als de mensen die dat beslissen in jouw schoenen zouden staan, zouden ze nogal snel zijn met een traplift! Pffff
    Veel succes/plezier nog met het rommelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om een kijkje in je huis te nemen. Heerlijk die oude spulletjes! Ik doe ook niks weg, mijn kelder is overvol!
    Wat erg dat je niet in aanmerking komt voor een traplift, daar kan ik zo boos om worden! En je dochters zijn nog hartstikke jong. Echt belachelijk!!
    Nou succes en plezier met rommelen!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh oude spullen leuk opgesteld her of der kunnen je huis zo een heerllijke uitstraling geven, harstikke leuk die lampetkan.
    Overigens wel bijzonder vervelend en raar dat een traplift niet kan/mag in jouw geval....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige blog weer! Af en toe wel even naar adem happen, he...:-)

    BeantwoordenVerwijderen