vrijdag 16 september 2011

Per Abuis Vrijdag de 13de

Zo, vannacht heb ik als een roosje zo heerlijk geslapen..gelukkig maar, want het gisteren overdag "bijslapen" lukte ook voor geen meter. Dat ik dus gewoon een hele dag rechtop kon lopen en zitten ipv een hele dag overal gestrekt liggen, vond ik dan wel bijzonder knap van mezelf haha.

Vandaag ben ik lekker bezig met freubelen met kraaltjes...maar wellicht heb ik zo lang geslapen dat de dagen voorbij zijn gesjeesd en het ineens vrijdag de 13de is ofzo?? Want werkelijk alles gaat mis vandaag :(..zo schenk ik koffie in uit de kan, terwijl de dop eraf vliegt -dus overal koffie, behalve in mijn kopje..raakt al mijn draad in de knoop en probeer ik mijn draad in de naald te krijgen met behulp van z'on "naaldrijger" en trek ik alle "rijgertjes" kapot terwijl mijn draad dus nog niet door de naald zit....Vervolgens schuif ik per ongeluk een bakje met minikraaltjes te ver over tafel heen, zodat het bakje -zonder dekseltje natuurlijk- op de grond keilt en mijn vloer nu wel prachtig glimt (van de kraaltjes) maar niet echt prettig is om overheen te lopen)...

Om ergens op te naaien
Gelukkig is mijn Lief net thuisgekomen en nadat hij aan het sikkeneurige, verdrietige half depressieve vrouwtje wat op de bank hing (ik dus) vroeg wat er aan de hand was, de GROTE  redder in nood bleek te zijn! Zóóó ongelooflijk knap vind ik dat; met die supergrote handen het voor elkaar krijgen om een ieniemini draadje door een nog meer ienimienere kopje van de naald te krijgen om vervolgens al mijn "naaldrijgertjes" te repareren. Yeps, zo af en toe vind ik hem best hééééél aardig :p....

alle rijgertjes zonder rijger......
Dus ik kan weer vrolijk verder freubelen, maaarrrrrrrr.....hó wacht, niet voordat ik eerst -weer- een overheerlijke cupcake van mijn oudstedochterlief die ze gisteren heeft klaargemaakt heb opgegeten (oeioei, mag eigenlijk niet he, vlak voor het eten snoepen?!.......dusssssssss SSSSssssttttt)

Ik vind het wel zóó knap van haar!!!
Have a Nice day :)

ps; mijn dag begon trouwens supergoed hoor, want ik kreeg weer heel wat leuks over de post, maarrr daarover morgen meer!!!

5 opmerkingen:

  1. Zoveel tegenvallers, ocharme! Zo zie je maar dat een man in huis hebben wel eens nuttig kan zijn, haha! Gelukkig hebben die lekker-uitziende-cupcakes-van-jouw-oudstedochterlief je wat op kunnen fleuren!
    Benieuwd naar je "post over de post"!
    Fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech! Een dagje om snel te vergeten...
    Maar je bent weer goed bezig geweest! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die cupcakes zou ik ook niet kunnen weerstaan, heeft de dag toch nog iest positiefs gebracht!
    Morgen nieuwe kansen..! Fijn weekend!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een klassieke pechdag, veel sterkte! De cupcakes zijn werkelijk beauties, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O,o...wat een ongeluksdag:-(
    Maar zo kreeg HIJ tenminste de kans om je te redden!

    BeantwoordenVerwijderen