donderdag 8 september 2011

Leuke Post, Peek in the kitchen met Donuts :)

Gisteren ontving ik weer leuke post! Zó leuk en nog leuker, omdat ik toen wist dat het ein-de-lijk was aangekomen. Met de vorige verzending was het namelijk niet goed gegaan, want het was wel verstuurd, maar nooit aangekomen :(....Maarrrrrr Zij --> JokiDoki...Klikkerdeklik is lief...héél lief, want weet je wat ze deed?! Ze maakte er nog èèn en stuurde het nogmaals op! Wáár ik het over heb? Over Deze Prachtige Slinger Klikkerdeklik! Vindt je em niet schitterend? Ikke wel!

van website JokiDoki

We hebben de slinger een prachtplaatsje gegeven achterin de woonkamer. Zodat je de slinger altijd ziet, waar je ook zit.  Vindt je de slinger ook zo mooi?! Ga dan snel maar eens bij JokiDoki kijken, want ze maakt nog véél méér leuke en mooie dingen!

 



NB; JOKIDOKI bedankt, onze kamer is weer een stuk opgevrolijkt!!






Ik denk dat ik vanmiddag maar eens mijn kleine maar o zo gezellige keukentje induik. Ik heb zin om wat lekkers klaar te maken...in grote hoeveelheden wel te verstaan..zo had ik een DonutRecept gevonden, waarmee ik maar liefst plusminus 30 donuts kan maken.......kijk, das fijn..dáár heb je wat aan. Ik vind hetzelf namelijk verschrikkulijk, als ik iets lekkers heb klaargemaakt en na 2 happen is het al op!..Ik heb het recept destijds van internet afgehaald, maar ik weet niet meer psies waar. Op de volgende Site Recepten Klikkerdeklik kijk ik ook altijd graag, want daar staat ook een boel lekkers op...Mjum!!

 Dit is een klein hoekje van mijn keuken, waar ik vanmiddag ga vertoeven. Jaja, boordevol spulletjes gepropt...thats me!...Fijn rommelig en gezellig :)


De donutsfoto hieronder zijn van een vorige baksessie. En lekker dat ze waren! Ik heb ze toen voor het Zomerfeest van school gemaakt. Dan is het helemaal handig als je ze in grote getale kan maken met al die hongerige ouders! Ik heb toen 2 baksessies gedaan dus ongeveer 80 donuts!


En als laatste; hupsakee, in de pan en bakken/frituren maar!!
Glazuur klaarmaken, erop smeren en eet smakelijk :)



Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Oh da's lief dat ze een andere slinger had gemaakt en opgestuurd! Hij hangt heel mooi, voor zover ik het op de foto kan zien ;)
    Ik heb plots zin om te proberen om donuts te maken...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad leuke post! Heel mooi! En wat lief dat ze nog een andere slinger maakte voor je... Eind goed, al goed!
    ps: onze dochter is verzot op donuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh ik zou eens in dat overvolle kastje van jou willen snuffelen :-)
    Leuk die hanger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wordt er rood van, zoals je me aanprijst:-)
    Dank je wel & en heel graag gedaan!
    Enne, die donuts zien er heerlijk uit, krijg spontaan zin in wat lekkers eens kijken of wat in mijn kast kan vinden, haha!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen