vrijdag 23 september 2011

Hoera, een Date :)

En voor vanavond heb ik een Date! :)...met een ontzettend knap mens, en nog leuk, lief en gezellig ook. Gewoon in "the open air"..niks stiekum...gewoon open en bloot...komt dat zien, komt dat zien. Het vuurtje is al rondgegaan en het schijnt nog druk te worden ook. Dan kan ik er wel voor zorgen dat ik er op mijn "paasbest" uitzie, al vind ik dat wel moeilijk aangezien het nog lang geen pasen is en ik me afvraag of het dan de bedoeling schijnt te zijn, dat je als paashaas verkleed gaat ofzo?!

Manlief vind het prima, zolang ik maar niet teveel geld uitgeef, op tijd thuis ben en me een beetje fatsoenlijk gedraag.

Waar en over wie ik het heb? Vanavond om 21.00 uur is er bij ons een openluchtbioscoop met de film "Gooische Vrouwen"...Klikkerdeklik voor meer info film. Gratis uiteraard (goh, ik ga bijna alleen maar naar gratis dingen...ik lijk wel een rozijn ehmm krent. Gaarne zelf een stoel meenemen en popcorn Klikkerdeklik voor Recept en drinken is aanwezig (maar een eigen tas meenemen gevuld met lekkers is denk ik beter haha en mss een vuurkorf, houtkachel en terrashaard plus thermo-ondergoed).. Met wie?; met mijn oudstedochterlief natuurlijk...wie dacht je anders?!

Nu maar hopen dat het zonnetje blijft schijnen en wij zijn er klaar veur heur!!

Have a Nice day :)

7 opmerkingen:

  1. Oh leuk! Hartstikke veel plezier gewenst, maar dat gaat zeker lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,appeltje-eitje,ik was even nieuwsgierig naar mijn nieuwe volgster,wat schrijf jij ontzettend leuke stukjes en dankzij het feit dat je getagd bent weet ik nu ook wat meer van je. Ik ben jou nieuwe volger want ik wil wel weten hoe je date is geweest veel plezier vanavond.Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh ja, als het met je oudste dochter is, dan is het zeker met een heel knap iemand! Als ik zo op die ene foto kan afgaan die hiernaast op je blog staat. Hopelijk hebben jullie dikke pret samen! Zelf een stoel meebrengen? Als ik jou was, zou ik die knalroze meepakken :D

    Wat lief, hetgeen je als reactie op mijn blog achter liet XXX En ik kan zeggen dat ik jou ook enorm graag mag en altijd blij ben als ik een reactie van jou krijg of als jij een nieuwe post hebt geplaatst!
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt erg leuk ;) Was het dat ook, of was het erg koud?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertof!!! Enne, ik het plezant geweest????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! Gezellig :)

    @Minimoek; Leuk dat je mij ook gaat volgen...hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)..

    @Mieke; Dikke knuffel terug :)

    @Hiskia, Knutselmar en Kaatje; Jáááá, het was echt supertof en zeker voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen