vrijdag 30 september 2011

Geboren; De Smallicious Shopper

Vrijdag........Yahóóó........en Mooi Weer..........Yeuiiiiiiiii.....Dat wordt natuurlijk een heerlijk weekendje zo. We hebben helemaal nog niks op de planning staan, is dat even lekker?!

En........mijn tas is af......bijna dan........op 1 dingetje na..........Ook fijn, want mijn vingertoppen zijn bont en blauw en bijna leeggebloedt....maar wie een mooie tas wil, moet pijnlijden..zoiets was het gezegde toch?....dus dat wil dan wel wat zeggen over mijn tas (vind je de tas niet mooi, dan hou je dat maar lekker voor je haha).
strikje open
Strikje Dicht
Ik heb alleen maar "oude" spullen gebruikt bij deze tas en de basis is een kapotte big shopper. Ik heb het losgetornd en vervolgens een wat kleiner formaat geknipperd...daarna met den hand genaaierd...en versierd met leuke oude meuk....En ziehier...ipv een Big Shopper is het nu een Smallicious Shopper! :)

Zo komen de handvatten van een oud topje van mij en het zakje wat op de tas is genaaid, haalde ik weer van een ander kledingstuk af. De paarse veter bovenin de tas, jatte ik uit een laars van mij waar de rits van kaduk is en de slierten aan de zijkant van de tas, vingerhaakte ik van restjes wol... de kraaltjes sloopte ik van een oude ketting en de sleutelhanger haalde ik onder het stof vandaan...Alles met een "personal touch" dus. Je kan er uiteraard van alles opnaaien..je favo kapotte ketting/armband/oorhangers....of een sleutelhanger met fotootjes erin...stukken van je favoriete kapotte kleding...noem maar op :)


Eigenlijk wil ik er nog een lange schouderband/hengsel aan vastmaken, maar ik kan zo 1.2.3. niets vinden waar ik dat van kan maken....Ik persoonlijk vind de tas best goed gelukt voor een eerste keer..en het is ook nog eens een "verantwoorde tas" ik bedoel maar...over recyclen gesproken :)..plus het feit dat alles met de hand is gedaan...dus geen stroom of wat dan ook en nog regenbestendig ook haha.....hartstikke vrolijk dus voor strakkies in de herfst en winter.........En je kan de tas op verschillende manieren dragen.......hoe handig!!

Zo dus

En zo kan ook

En zo staat tie...oftewel hangt tie
Ik vind em zo leuk dat ik er meer wil maken..dus heeft iemand nog vrolijke kapotte big shoppers over? Ik hou me aanbevolen! ;)


Have a Nice day :)






13 opmerkingen:

  1. Lekker knalkleurtje en zo leuk gemaakt! Een super vrolijk shopper!
    Geniet maar van het heerlijke zonnige weekend.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar word ik heel vrolijk van van die leuke tas van jou !
    Dank voor je reactie op mijn blog .
    leuk dat je ook twee dochters hebt .
    Ik heb er ook twee en nog twee zoons .
    En.....sinds kort een kleindochter .
    Zover ben jij nog lang niet .
    Ik heb altijd zo met volle teugen genoten van het moederschap .
    Geweldig hoe kinderen zich ontwikkelen !
    Geniet ervan ! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje he, wat knap van je hoor... en ik vind hem super leuk!!! bedankt voor je berichtje op mijn blog,Je zegt, dat je je toch maar eens moet verdiepen in het swappen.. heb je dan nog nooit geswapt?
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow hier wordt je nog eens lekker vrolijk van!!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind hem super geworden hoor en nog respect voor je ook .......... om zo alles met het handje te doen ik begrijp dat je last heb van je vingertoppen jah!!!
    Geniet van het weekend heerlijk zo om niks te hebben in het weekend en vooral als het van dat mooie weer wordt.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tas is het geworden, lekker vrolijk ook! Zonnecreme erin, bikini en naar het strand..:-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, vrolijke tas! Heel knap! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt er op dat je je creativiteit fijn de vrije loop hebt laten gaan! Wat een prachtige tas is het geworden! En zo'n mooie kleuren! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg! Je zou ze moeten gaan verkopen.
    Geweldig idee ook. Heb vorig jaar die van mij zitten naaien toen ze kapot waren gegaan (en ik bedenk me nu dat ik ze kwijt ben...) maar dit is veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo-da's een tasje om trots op te zijn-mooi weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou nou dames, ik ga er zowaar van blozen in bijna dezelfde knalroze kleur als de tas :)...

    Hartstikke leuk al die positieve reacties...temeer omdat ik zelf natuurlijk wel blij ben met het resultaat na al het gezwoeg, maar ik voelde me toch ook wel een beetje een stumperd met het naaien zonder naaimachine...ik bedoel maar, met de naaimachine wordt het natuurlijk wel allemaal superstrak en gelijk en met de hand gaat het af en toe wat scheef en is het wellicht niet helemaal supernetjes haha..

    Maar dat mag inderdaad de pret niet deren...ik ga er fijn mee aan de wandel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, wauw!!!!!!!!!!!
    Oh, enneh, de naaimachine is absoluut geen garantie voor recht en netjes hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen