zondag 4 september 2011

Even snel

Even een miniblogje -als dat lukt-

Zoals "expected" was gisteren "Mijn Dag" dat moet ik vaker instellen. Ik heb me gisteren dus prima vermaakt! Een hele middag héérlijk rondgesnuffeld in allerlei rommeltjes en boeken. Zowel de meiden en ik zijn geslaagd in het kopen van allerlei spullen waar we vrolijk van worden -mijn lief iets minder, maar hé als je vrouw en kids "happy" zijn, dat is toch een goed iets, toch?!.

Daarna zijn we naar de BBQ geweest georganiseerd door Jailhouse, waar we allebei vrijwilligers van zijn. Het was enorm druk en echt supergezellig. Genoeg te eten en te drinken, mooi weer en in een prachtige tuin! Wat wil een mens nog meer?!

S'nachts kon ik niet zo goed slapen, dus kroop ik in het holst van de nacht nog even achter de pc en tot mijn grote verrassing heb ik de giveaway gewonnen bij Het Knuter Huuske. Hoe leuk is dat?! Leuk ja :) :)...Ik heb het vandaag aan de meisjes verteld en de discussie brak gelijk los over "wie wat krijgt"...haha, dat wordt nog wat! Ach ja, ik ben het wel gewend dat als ik denk wat leuks te hebben het op zeer slimme manier en o zo lieflijke wijze van me "afgetroggeld" wordt...

foto van blog Het Knuter Huuske

Vandaag naar schoonmoedertjelief geweest. Schoonzwagertjelief en Schoonzussielief waren er ook. Dus echt zinnige gesprekken zijn er niet geweest hahaha. Nee hoor, supergezellig en uiteraard weer héérlijk gegeten!

Morgen krijg ik wederom een echo voor de vlekken/plekken op mijn lever. Hopelijk ziet het er nog psies hetzelfde uit als een paar weekjes geleden, anders is het "pet"...duimen jullie voor me?!

ps; fotootjes van mijn aangeschafte schatten zullen tzt deze week verschijnen en voor nu ga ik zo maar slapen denk ik, want ik ben nu echt helemaal gaar (maar dat heb ik er wel voor over).

Have a Nice day

6 opmerkingen:

  1. Ik zal zeker voor je duimen!!!
    Sterkte ermee hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een leuke dag...

    Wij duimen mee voor een positieve uitslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel voor het meeduimen -TOP-, maar aangezien ik pas over 2 wkn de uitslag krijg
    -en ik dacht dat ik die "gelijk" kreeg :(, mogen jullie nu van mij stoppen met duimen hóór...al die eeltknobbeltjes straks hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal het woensdag op de bus doen :)
    Hoop dat jullie eruit komen wie wat krijgt ;)

    oei, dat is wel lang wachten zeg op de uitslag :S ....

    Ik wens je een Mooie dinsdag en ga nu even bij het andere blogje kijken wat er allemaal gevonden is! :)

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je weeral gewonnen Give Away! Ik zou zeggen: Mama mag eerst kiezen ;p
    Ik zal alvast kaarsjes laten branden voor een positieve uitslag over 2 weken!

    BeantwoordenVerwijderen