donderdag 15 september 2011

Dondersss...die donderdag toch@Zzzzzzz

En Donderssss....
het is alweer Donderdag!! Time flies when youre having fun :) -even when youre not having fun-. Maar we gaan gewoon door..rustig an, op het gemakje --> dwz dat ik zo plat ga, want ik heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan om de 1 of andere reden! Ik lijk onze poeslief Bella wel, die ook overal haar lijfje neergooit en knock-out valt.

Bella in diepe rust...Zzzzzzzz

Of misschien komt het wel door het feit dat ik gisternacht enkel en alleen aan eten --> lees; Lekkers, heb gedacht?! De chocoladeflensen die ik vorige week als dessert had gemaakt. De flensjes vlogen als een soort Fata Morgana in de vorm van een Vliegend FlensjesTapijt voor mijn ogen - maar mooi niet dat ik ze te pakken kreeg :( -

cacaomeel
 
en hup..in de pan!

Of misschien komt het wel doordat mijn oudstedochterlief sinds gisteren ook een blog heeft Kijk hier maar...Klikkerdeklik en het steeds had over de lekkere taarten en cakes en andere toetjes die ze heeft gemaakt!
Mjammmmm


Deze was ook al zóóó lekker :)
Hoe dan ook....ik heb daarnet maar gewoon braaf mijn vezelrijk ontbijtje genuttigd en ga zo lekker verder dromen...even fijn mijn snaveltje dicht en oogjes toe...

Have a Nice day :)

6 opmerkingen:

  1. Ah ja, als je aan teveel suikers denkt, krijg je teveel energie en dan kan je niet slapen. Denk voortaan maar aan prei en spruitjes. Of zo.
    Ik ga straks eens de blog van je dochter bezoeken zie! Moet nu weer naar mijn werk vertrekken ;)
    Tot gauw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg honger van al dat lekkers wat ik zie. Ik herken dat malen-heb ik al lang niet meer gehad gelukkig want de volgende dag voel je je gebroken, zoals jij. Ik wens je voor vannacht een goede nachtrust en alvast een mooi weekend. xxx Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh hopelijk heb je lekker wat kunnen bijslapen! Dan voel je je brak he als je je nachtrust niet hebt gehad! Leuk dat je dochter ook aan het bloggen is geslagen!!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dingen zie ik hier passeren... Die laatste taart is PRACHTIG!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat verveelend...heb je al weer bij getankt? Wat leuk dat je dochter een eigen blog heeft,gezellig! Bedankt dat je mee doet aan de give away, slaap lekker straks of nu... Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen