vrijdag 9 september 2011

Bijna Weekend, boordevol Toontje Lager en zoveel te doen!

Hoe verzinnen ze het nu toch iedere keer?! Zo heb je niks, zó heb je vanalles..of lees; zo is er niks, en zo is er vanalles te doen! Kunnen ze niet wat beter overleggen met elkaar ofzo? Van al die weekenden die in een jaar zitten, zijn er zovéél weekenden waarin je je afvraagt "Gosh, wat zullen we eens gaan doen", je kijkt de regionale kranten erop na en er is niks...noppes...nada... En bovendien; beter verdeeld, lijkt me ook een grotere opkomst van publiek....Kijk, ik kan dan wel bestaan uit Kweetniethoeveel cellen...Klikkerdeklik, maar dat betekend niet dat mijn lichaam zich ook daadwerkelijk kan splitsen....hóe gráág we dat soms ook willen!
Als voorbeeld nemen we morgen; Zaterdag, dus lekker vrij, iedereen thuis....wat er allemaal te doen is?! Veel leuks, héél veel leuks en dat allemaal voor heel weinig geld -pinnen kan daar nergens, dus je neemt een vast klein bedrag mee in je portomoneetje en op is op of gewoon gratiss...Zo heb je de Jaarmarkt...Klikkerdeklik....yeahhhhhhhh....met boedelveiling deze keer!!!! De boedelveiling begint om 12.00 uur, dus daar MOET ik bij zijn, dat snap je wel...

Verder bestaat de brandweer zoveel jaar en worden er allerlei activiteiten...Klikkerdeklik georganiseerd. Ik hoef er niet persé bij te zijn, maar jongstedochterlief vindt dit natúúrlijk geweldig!! Dus eigenlijk wil ik wel graag een poging doen om er bij te zijn....

Daarnaast rijdt die dag de RTM ook weer....oude trammetjes...en veel activiteiten eromheen...kijk maar RTM...Klikkerdeklik..

En morgen 10 september is natuurlijk Open Monumentendag...Klikkerdeklik en is er eigenlijk Óveral wat te doen!!

Pfew....keuzes, keuzes, keuzes....ik ben al moe en versleten als ik er alleen maar aan denk! Ach ja, ik heb een h-e-l-e dag om erover na te denken...logisch nadenken graag, als dat kan -en dat is af en toe best moeilijk hóór-, beetje puzzelen, beetje navragen....en anders gewoon láng uitslapen, want dan zijn we gewoon TE laat om sommige activiteiten nog te kunnen halen! Of misschien regent het wel en dan valt er sowieso al veel in het WATER. O, ja en dan moet ik tussendoor nog allerlei boodschappen doen, huishoudelijke klusjes....ik voel me net.....als dat liedje..herkennen jullie deze nog?! als "Toontje Lager" met "Zoveel te doen"....

Lyrics
M'n boodschappen nog doen
En straks de vuile was
M'n haar dat wil ik groen
Maar dat kan morgen pas
De huur nog overmaken
En de tandarts zometeen
Naar Valkenburg of Aken
Waar moet ik dit jaar nou weer heen

008 Bellen
Had ik dat boek nou uit of niet
Girokaarten bijbestellen
Vergeet de vuilniszakken niet
Die afspraak was veranderd
En, oh, verrek, dat feest
Naar de nieuwe van Fellini
Ben ik gelukkig al geweest
Ik ben geweest


Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet de zon in Japan onder zien gaan
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet het oerwoud eens in bloei zien staan



Met m'n vriendin moet ik praten
Over de rol van man en vrouw
Sinterklaasgedichten maken
Hoewel, het is pas juni nou
De krant ligt nog te wachten
Ik moet wat doen aan sport
Slapeloze nachten
Want de dagen zijn te kort
Ze zijn te kort
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaan
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet nog zwemmen in de Stille Oceaan


M'n bed moet ik verschonen
Ik moet naar de WC
Belastingformulieren
Te laat zo'n week of twee
Ik zou langs bij haar vanavond
Of kwam ze nou bij mij
M'n agenda moet ik bijhouden
Maar ik heb te weinig tijd
Te weinig tijd



Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet nog hinkstapspringen op de maan
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet hier ooit nog eens vandaan


Nah, eerst maar aan vanmiddag denken; want dan hebben we alweer, weeral een BBQ!!! -vorige week ook al 1- gelukkig werd dit NIET op dezelfde dag georganiseerd!!

En hebben jullie nog plannen voor het weekend?! Of "just go with the flow"...
Have a Nice day :)

3 opmerkingen:

  1. Ja druk druk keuzes keuzes... ik heb mijn zus beloofd morgen te helpen met een kinderfeestje, dus heb niks te kiezen, haha! Ben benieuwd wat het gaat worden bij jullie.
    Liefs Carolien
    PS moet erg lachen om je superenthousiaste reactie over de swap, net zo gek op cadeautjes als ik..:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jij hebt het ook druk! En tja wat moet je kiezen he?! Succes!
    Jij ook een fijn weekend! groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha met deze post moest ik weer spontaan glimlachen! :)
    Whaw, veel plezier weer op de jaarmarkt! Ik voorspel dat jij je leuke spulletjes weer gaat posten :D
    Toffe liedjestekst trouwens, ik kende het niet niet. Moet ik eens opzoeken.
    Hopelijk was de BBQ lekker!
    Fijn weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen