woensdag 17 augustus 2011

Uitslag GiveAway!!!

Veel later dan gepland door omstandigheden, maar dat mag den pret niet drukken..dan nu de bekendmaking van de winnaar/winnares van mijn first GiveAway!!


Nadat de random generator overuren maakte met al die namen en doorsloeg en mijn vingers kramp kregen van het vele briefjesschrijven, gebruikte ik als laatste redmiddel maar gewoon mijn ogen..en ziedaar...ik zag een naam....èèn naam....en wat voor een naam!!!

MIEKE!!!

Van harte gefeliciteerd met de GiveAway, mijn trouwe lezeres!! -jammergenoeg zit er géén prachtige ketting van Janimie voor je in ;P, maarrr de spulletjes die er wèl in zitten, zullen je hopelijk wel bekoren :).

Wil je mij je adres mailen? Dan kan ik voorbereidingen treffen om de spulletjes zo leuk mogelijk naar je op te sturen..

Have a Nice day :)

1 opmerking:

  1. Oh jeeeeeej!! Wat een verrassing :D Eindelijk win ik ook eens iets :D
    Dank je wel! *Geeft een paar hele dikke kussen*

    BeantwoordenVerwijderen