woensdag 31 augustus 2011

Laatste avondmaal :P

Jáááá, ik heb het er nog even van genomen! Nog heel even kon ik me volproppen (en nu zit ik iedere keer zo snel vol, snif snif), en daarna mag ik tot morgenmiddag 15.00 uur niets meer eten en ook geen koffie meer! En ik leef zowat alleen op koffie :P En ik kan nu al aan niks anders meer denken, dan aan zoet, veel, spicy, hartig, taart, cake, koek, chocola, you name it and I will eat it!..


Ik zeg het je; alleen al van het woord "moeten", dus in de trant van je mag/moet NIET meer eten, krijg je al een psychische optater, die gigantisch doorwerkt in alles...Want normaal gesproken denk ik nooit continue aan "o, ja ik wil eten en drinken en etc", maar omdat ik nu nuchter moet zijn, zit die gedachte van "Ik wil dit, ik wil dat" continue rond te spoken in mijn hoofdje...ach, kom op...ik moet maar zo denken "appeltje eitje toch"...


Ik weet al waar ik vannacht over ga dromen...of zouden het in dit geval nachtmerries zijn?!

pannekoekhuisje omgeving nijmegen

jammie jammm

Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. De Pannenkoekenbakker als eens geprobeerd? Da's echt de moeite!
    ;)
    Och, voor je het weet mag je al die lekkere dingen terug binnen spelen! In elk geval veel succes met die vervelende onderzoeken. Hopelijk helpen die je een stap verder! Ik denk aan jou! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Spaarmoeder; Dankjewel :)

    @Mieke; Wat zeg je me nu? Ik krijg spontaan trek...pannenkoeken...mjummie!! Nog effies wachten idd en dan mag ik álles weer eten, joepie! Maar eerst even wat anders afwachten, want ik heb het spul om 20.00 uur moeten drinken en er stond bij dat je in de buurt van het toilet moest wezen, zo snel zou het werken maar ik ben nu 4 1/2 uur later!! nog niet geweest, heb ik weer.. mijn arme buikje staat op springen nu...ach ja, eens komt het..gheghe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da´s nou altijd bij wat NIET mag-de drang om te doen. In mijn pubertijd zat ik hiermee op het hoogtepunt. Hopelijk ben je al leeg en verloopt alles soepel. Sterkte. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen