zaterdag 20 augustus 2011

Joepie, weekend!


gepikkerd van Bee-zzy BumbleBee

Vanochtend begon goed met leuke post! Net nadat ik uit het ziekenhuis "ontslagen" was om thuis verder te kreperen, las ik het mailtje van Bee-zzy BumbleBee dat ik haar superleuke GiveAway had gewonnen, Jippie!! Daar wordt je spontaan vrolijk van!

Gisteren ben ik nog naar de huisarts geweest en alhoewel ik nog een paar poliklinische onderzoeken op stapel heb staan, vindt zij ook dat dit geen doen meer is voor mij. We zijn inmiddels vier weken verder en mijn arme lichaampje gaat steeds verder achteruit en bovendien wordt door het bijna niet eten, mijn garderobe ook veel te groot en dat vind ik wel errug zonde van mijn mooie kleertjes... 


Ze gaat dus bij het ziekenhuis navragen bij neuroloog en internist waarvoor ik allemaal geprikkerd ben en op basis van al mijn lijst met klachten, heeft zij ook wat "opties" open staan. Maandagmorgen staat mijn Lief dus als eerste op de stoep bij de huisarts en gaan we fijn een lijstje "bloedprikken" af. Ik vind het allemaal prima en ben er zelfs blij mee, want ik wil wel eens weten wat ik nu precies heb, zodat we weten wat we eraan kunnen doen.

Vanavond gaan we fijn met zijn allen film kijken (welke nog geen idee), maar gezellig wordt het vast het zeker (als ik tenminste niet weer halverwege instort).

Fijn weekend iedereen!



Have a Nice day :)

3 opmerkingen:

  1. Hé,ik heb iets gemist in mijn weekje afwezigheid.
    Veel beterschap toegewenst en hopelijk heb je snel duidelijkheid. Veel plezier bij de film-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je nog maar eens een Give Away hebt gewonnen! ;)
    Hopelijk vinden ze snel wat er scheelt en kan het ook snel behandeld worden zodat je je terug goed voelt! Duim omhoog voor jou!
    Hopelijk heb je (hebben jullie) lekker genoten van jullie filmavondje! (Welke film is het geworden?)
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Zilly: Dankje :) en ja ik hoop en wij allemaal hier thuis dat we snel wat meer duidelijkheid hebben..

    @Mieke: THanks :). En we hebben genoten van ons avondje, maar het is geen film geworden, er was een nieuwe? show "My name is ..." op tv en daar wilde de oudste graag naar kijken..dus manlief is achter zijn comp. gevlucht, de jongste is boven een Barbiefilm gaan kijken en ik heb maar braaf met oudstedochterlief meegekeken haha..

    BeantwoordenVerwijderen