woensdag 31 augustus 2011

GiveAway in the Picture; van LifeStyle Interiors by Sabiha Barkey


"Had ik het al gezegd? -Jáhááá, je had het al gezegd hóór!!- Kadootjes zijn leuk! Om te geven en om zelf te ontvangen natuurlijk....Heel veel blogs geven kadootjes weg onder de naam Give Away en Candy's...Wat je ervoor moet doen, is vaak heel simpel; volger worden en een linkje plaatsen of er een blog aanwijden. En natuurlijk gewoon blijven volgen ook als de Give Away reeds is "verloot"...wel zo gezellig toch om her en der wat te lezen...inspiratie op te doen...te glimlachen en een reactie te geven zo nu en dan of iedere dag...


Aan de rechterzijde van mijn blog zal ik voortaan links plaatsen met "lopende" give aways en Candy's, gewoon omdat iedereen wel op zijn tijd een kadootje/kansje verdient toch?! En zo nu en dan.....krijgen ze een speciaal blogje geheel toegewijd aan de desbetreffende give away en hun blogger...gewoon omdat iedereen wel eens in het zonnetje gezet mag worden, toch :)"

De blog die vandaag in het zonnetje gezet gaat worden is
 


**"Sabiha Barkey ontwikkelde op jonge leeftijd al een grote passie voor wonen, decoreren en stijlen.
Als meisje van 12 jaar kocht zij woonbladen die toen al haar liefde voor het wonen vormden.
Wonen betekent voor haar het creëren van een tijdloze stijl waarin de ziel van bewoner en huis
samenkomen.De stijl waarin je huis is ingericht heeft invloed op je persoonlijke leven. Je huis geeft
uitdrukking aan wie je bent en waar je van houdt. Ontspannen wonen leidt tot ontspannen leven.
In de loop der jaren heeft zij gewerkt als visual merchandiser bij Benetton winkels in Nederland en
heeft zij ruim 9 jaar gewerkt bij gerenomeerde woonwinkels. Zij kent hierdoor de markt als geen
ander en verstaat haar vak.In 2007 besloot zij met al haar kennis en ervaring voor zichzelf  te beginnen en startte met succes haar woonadvies bureau
LifeStyle Interiors klikkerdeklik,wat zij tot op heden nog steeds met grote liefde en overgave voortzet."

van de website LifeStyle Interiors by Sabiha Barkey
Naast haar succesvolle woonadviesbureau en mooie blog heeft Sabiha een ontzettend leuke GiveAway georganiseerd. Echt een GiveAway naar mijn hart :). De plaatjes hierboven en hieronder zeggen eigenlijk al genoeg, vindt je niet?! Een originele grote juten originele koffiezak en een set oude bakkersvormen. Owh, wat zou dat toch leuk staan in mijn propvolle keukentje -maar daar maken we dan -mocht ik winnen- uiteraard gewoon plaats voor. Wil je ook kans maken op deze geweldig prachtige GiveAway. Kijk dan snel op LifeStyle Interiors by Sabiha Barkey klikkerdeklik.

Meedoen kan t/m 26 september

Van de Website LifeStyle Interiors by Sabiha Barkey

** overgenomen van de website LifeStyle Interiors.nl






Have a Nice day :)

2 opmerkingen:

  1. Hey leuk dat je reclame maakt, ik heb deze mooie blog (en de give-away!) al ontdekt! Echte aanrader inderdaad!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat vreselijk leuk en lief dat je mijn blog in het zonnetje zet..daar wordt ik nou heel blij van! Bedankt voor je reactie op mijn blog..voorlopig doen er nog niet zo veel mensen mee aan de giveaway, dus is de kans van het winnen voor iedereen veel groter:) Uiteraard ga ik jou ook volgen;) Groetjes,
    Sabiha

    BeantwoordenVerwijderen