woensdag 17 augustus 2011

Geurige ruikertjes, waterratjes en peulvruchten

Vandaag ben ik voor het eerst weer eens een dag alleen. Manlief heeft vandaag een klus die gedaan moet worden en de meisjes (jongste zit nu op school, de oudste is vanochtend vroeg ook vertrokken om bij vriendinnetje te gaan spelen) gaan vanmiddag lekker zwemmen in het zwembad. Ik was ook vanharte uitgenodigd om naar het zwembad te komen, maar nu ik met dit gammele lijf zit opgescheept, kan ik net bij de keuken, wc en slaapkamer -is beneden- komen en dat is genoeg vind ik... Hopelijk gaat het vandaag een beetje goed net zoals gisteren overdag alleen jammer dat ik gisterenavond ineens weer z'on terugval kreeg en weer niet wist hoe ik moest zitten en staan van de buikpijn/rugpijn..maarrr enfin, we moeten het er maar even mee doen!

Gistermiddag is oudste dochterlief nog even fijn om "prullaria" geweest wat in de opruiming was. Héérlijke geuroliën en geurkaarsen heeft ze gekocht. In vol enthousiasme sprenkelde en stak ik hier en daar wat aan, wat een beetje teveel van het goede was haha....jaja, je kan ook overdrijven he?!. Nu is alles wat beter gedoseerd en ruikt mijn huisje heerlijk naar roosjes en andere bloemetjes..





Gisteren heb ik nog wat aan mijn pasteltekening gefröbeld, waar ik al twee!! jaar zo nu en dan mee bezig ben (tja, dat heb je he als chaoot die overal aan begint, maar nu is tie geloof ik klaar).

Daarnaast breng ik sinds dat ik uit "le hospital" mijn dagen al rekenend door met mijn nieuwe voedingslijstje -nog even en ik schaf een rekenmachine aan-. Sjonge, jonge, wat een gedoe dat vezelrijk eten/dieet...mijn eetpatroon was wat betreft vezels zwaar knudde en nu "moet" ik op aanraden van de diëtiste meer vezelrijk gaan eten. Maar aangezien ik mijn lesje heb geleerd mbt verstopte dikke darm, heb ik dat er graag voor over. Hier kun je zien waar ik nu bijna iedere keer na kijk om uit te rekenen hoe en wat...

Have a Nice day :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen