zondag 14 augustus 2011

Eindelijk...back..bijna dan..

Poeh, poeh, wat een gedoe!!

Eerst de hele tijd geen internet natuurlijk en dan lig ik ineens voor 2 weken in het ziekenhuis. Dat is me nog eens een vakantie zeg...Vandaar dus dat ik een hele tijd niet heb kunnen bloggen of reageren. Ben sinds gisteren thuis. Ik voel me nog niet goed en onderzoeken (nu polieklinisch) zijn nog in volle gang. Ik heb dan ook nog niet echt fut om een lang verhaal neer te zetten hier...mijn excuses. Maar het zal allemaal wel goed komen..keep up the spirit he?! De uitslag van de giveaway komt eraan hoor alleen zal het allemaal nog wel effies duren...

Tot snel!!
Have a Nice day :)

2 opmerkingen:

  1. Ai ai, ik had het gevoel al dat er meer was dan alleen internet dat niet werkte! Neem maar voldoende rust en forceer maar niks.
    Veel beterschap! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Mieke voor je lieve woorden :). Ik ga inderdaad voldoende rust nemen, want ben nu nog niks waard. Maar ik vind het in ieder geval wel héél fijn dat ik weer thuis ben bij mijn Lief en kindjes :)..

    ps; jij bent de grote winnares van mijn giveaway..het staat gereserveerd voor je en aangezien er niets eetbaars bij zit zal het niet zomaar weglopen uit zichzelf haha..Tzt zal ik het je toesturen..

    BeantwoordenVerwijderen