maandag 18 juli 2011

zoMadiwodovrza; klussen, herfst en meer

Ik ben het helemaal kwijt en ik had me er nog zo op verheugd. Komt het niet door het weer (herfst is het nu toch?!) Dan komt het wel door het superdrukke schema wat we onszelf hebben opgelegd.. En dit noemt men nu de grote Zomervakantie, wáár is het ultieme vakantiegevoel -->vrij...blij...sun is shining everywhere...áááárgghhh...ik doe iets fout!

Wat betreft deel 1, ik dans me rot in mijn hoelahoelarokje, maar de zon luistert niet (heeft denk ik ook vakantie ofzo?).

Wat betreft deel 2, het eindresultaat is in zicht, wat ik op zich zéér fijn vind...wat een gedoe allemaal. Het liep allemaal iets anders dan anders;
a) Wij dachten fijn de meubels buiten te kunnen verven. Nou, dat werd em dus niet, aangezien het continue regende.
b) Wij dachten fijn de kinderen te laten buitenspelen, zodat wij ongehinderd aan het werk konden gaan. Welnu, dat werd em dus ook niet, aangezien het steeds continue bleef regenen.
c) Wij dachten snel en ongestoord aan het werk te kunnen gaan. Owh nee, dat werd em dus ook niet. De kids maakten ook continue ruzie en mijn Lief en ik dus ook (we bleven dus wel steeds continueren met de continuïteit, das dan weer knap natuurlijk).

Maar...all is done...bijna dan. Wij zijn blij met het resultaat, maar het is nu nog een beetje kaal. De ruimte oogt in ieder geval een stuk groter. Dus zijn we nu hard (valt wel weer mee eigenlijk, het moet meer naar je toekomen vind ik eigenlijk) op zoek naar aparte schilderijen of iets anders kunstelijks voor aan de muur.. Of misschien ga ik gewoon zelf maar wat tekenen ofzo... Een paar andere accesoires moeten nog opgehangen worden, maar ik ben nog even aan het uitzoeken wat dat precies wordt.

Hier een paar fotootjes...Volgens dochterslief lijkt het nu net een hotel, dus mooi maar nog een beetje onpersoonlijk...maar daar wordt aan gewerkt! We hebben de eettafel geschuurd en geverfd, de computerkast is geverfd, muurtje "neergezet" en behangen, boekenkast is deels geverfd, de plankjes hebben we origineel gelaten en de binnenkant is behangen, muren zijn geverfd en plafond is gewit...Een hele metamorfose dus voor ons, aangezien eerst de muren knalgroen en bruin waren en alle meubels ook. En werkelijk de hele kamer volgepropt met allemaal spulletjes stond.

draak hangt er nog steeds..is van voor naar achter verhuisd :)

omgetoverde boekenkast en onze paspop
behangen deur en de grote witte vlakte boven bank..

Enfin, ik ben blij dat ik weer achter de pc kan (in onze opruim-enthousiasme, hadden we tevens wat snoertjes weggesnokt waardoor we geen internet hadden)..Laat nu het zonnetje maar eens gaan schijnen! (jaja, ik ren al met mijn hoelahoelarokje)

Have a Nice day :)

3 opmerkingen:

  1. Amai zo hard gewerkt al! Ziet er allemaal netjes uit, knap gedaan!
    Voor aan de muur kan je ook van die 3D-fotokaders bij Ikea gaan halen en die kan je dan zelf invullen, met foto's en/of materialen. Da's pas persoonlijk :-D
    Veel succes nog! En dat goede weer zit er voor 't eerst nog niet in denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Mieke :)

    En hé, dat is inderdaad ook een heel leuk idee van die 3D-fotokaders bij de Ikea.. in ieder geval een tip om te onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben er zo een stuk of 6 tegen de muur hangen en 2 zijn er nog in de maak :) Dan kan je echt helemaal je zin doen!
    Trouwens ook leuk om cadeau te doen!
    (En ik denk dat je meer moet zwieren met je hoelahoelarokje, want ze voorspellen voor het eerst nog geen zon!)

    BeantwoordenVerwijderen