woensdag 6 juli 2011

Webwinkel In the Spotlight; "Dreamkey Design"


Vol verwachting klopte ons hart. Als het goed was zouden we vandaag ons pakketje binnenkrijgen van het onlangs geopende webwinkeltje "Dreamkey Design". En ja hoor, de postbodin kwam eraan en stopte het bijna bij de buurvrouw in de brievenbus...

Van de week kwam ik via allerlei geklik op de webshop van Dreamkey Design uit.

Het meest bijzondere aan deze webwinkel vind ik de eigen collectie.

"Met deze collectie wil ik mensen ertoe zetten hun droom na te jagen. Ter inspiratie heb ik diverse boeken gelezen over de Creatiespiraal, die de stappen uitlegt van wens naar werkelijkheid.
Naar aanleiding van deze creatiespiraal heb ik ontwerpen gemaakt en een bijpassend product gekozen. Deze producten zijn dus uniek en nergens anders verkrijgbaar en ze zijn ook nog eens te koop voor een mooi prijsje"*


Naast het "eigen merk"  verkoopt Dreamkey Design ook nog "overige merken" uit China, Korea, Japan enz.  Spulletjes die je eigenlijk altijd nodig hebt, maar niet zo snel in deze vormgeving tegenkomt; uniek en in een leuk jasje. Hebben dus!!

De meiden mochten van mij een stickervelletje uitzoeken en zelf bestelde ik o.a. vrolijk gekleurde memobriefjes die ik fijn overal kan opplakken (strenge boodschappen op z'on memobriefje maken het minder erg om te doen toch?!) en schattig briefpapier..en wat te denken van de setjes mooie gekleurde tape ? Moeilijk, moeilijk, keuzes genoeg!!

Vindt je het allemaal niet prachtig?! Wij in ieder geval wel! En van de "eigen collectie" hebben we de stickerpraatwolkjes besteld en de kaart dromen (en ik weet al precies naar wie ik deze kaart ga sturen)..

Nieuwsgierig geworden?! Neem dan snel een kijkje Hier....een leuke bijkomstigheid is de gratis goodiebag voor de eerste 25 bestellingen en de gratis verzendkosten t/m 7 juli...

spulletjes die we besteld hebben plus inhoud goodiebag
ps: De goodiebag  en het hele pakket was echt ontzettend leuk om uit te pakken, Nienke :)...De meiden zijn blij, blij, blij en ik ook! Thanks...


* overgenomen van de website van Dreamkey Design


ps; vergeet Mijn GiveAway niet!

2 opmerkingen:

  1. Klinkt hartstikke leuk en ziet er heel vrolijk uit! Ga snel nog vandaag even kijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hè?! Dat vonden wij ook...vooral die vrolijk gekleurde memobriefjes vind ik leuk! Maar om daar nu heel mijn huis mee vol te hangen?...Nou ja, nieuw behang misschien haha..

    Kijkse :)

    BeantwoordenVerwijderen