woensdag 6 juli 2011

Warrige woensdag deel 1 -to be continued-

Het weer was vandaag (lees;vanmorgen regen) niet zo geweldig, maar kwam dat even goed uit! -dacht ik nog naief- Want ik had de meiden eerder dit afgelopen weekend beloofd dat we naar het overdekte zwembad hier vlakbij zouden gaan. En ja, dáár ga je natuurlijk niet zitten als buiten het zonnetje wel errug zijn best doet....hállóó, hoe gek kan je wezen?!

Nou, ik ben dus schijnbaar zwaar getikt, want hoe langer we er verbleven, hoe hoger-der-der de temperatuur steeg (zowel binnen- en buiten). De ronddobberende meiden hadden natuurlijk nergens last van, maar ik ging toch haast van mijn spreekwoordelijke "stokje" (of kwam het door mijn bezweette achterwerk dat ik bijna het petiterige stoeltje afgleedt?!)...

Gelukkig vond ik als afleiding een medezweterin, die mij als troost heel lief een verpakt chocoladekoekje gaf (tsjoe, dat valt niet mee om dat enigszins "elegant" op te eten, als het chocokoekje zodra uitgepakt, volop begint te smelten)...maar de gelukshormonen door de inname van chocolade kwamen gelijk vrij dus we namen het ervan en zijn na het kopen van nog een bakje koffie en  SOS-teken naar de kids toe, met zijn tweeën naar buiten in de schaduw gevlucht..Gezellig, die onverwachte ontmoetingen!!

En dan nu nog maar een bordje "leftoverijs" en een stukje van de "leftoverklaarinvijfminutencake" van gisteravond verorberen...tja, je moet jezelf af en toe verwennen toch?!

Jij nog wat warrigs meegemaakt vandaag?

ps; doe jij al mee met mijn GiveAway ? Gezellig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen