maandag 4 juli 2011

Tell me why we dont like monday?! I do like mondays :)

Wat een fijn begin van de week! Tot mijn grote verrassing -en ik hou van verrassingen :) -, heb ik wat gewonnen!! Leuk, leuk, leuk....kijk maar eens HIER....Sil, bedankt :)...Het gaat een mooi plaatsje krijgen hier in huis!

Vandaag is het bij ons in ieder geval prachtig weer (helaas is mijn fototoestelletjes kaput en moet ik dus even gaan rondneuzen waar ik een goedkoop zonder toeters en bellen digitaal fototoestelletje kan kopen...ik kan namelijk niet zo goed omgaan met toeters en bellen, druk dan altijd precies het verkeerd knopje in)....

Dus de eerste officiële zonnige zomervakantiedag van jongstedochterlief kon buiten gevierd worden met een lekker ontbijt, lunch, brunch of hoe je het ook noemen wil :P...Ze is nu lekker buitenspelen maar ondertussen heb ik al wel een lijst gemaakt met dingen die we met zijn allen kunnen doen..zo houden we enorm van bakken en kokkerellen en voor recepten kijk ik graag op DEZE site....is ze het knutselen zat, zijn er geen speelkameraadjes en heeft oudstedochterlief bezit genomen van de tv, dan kijkt ze altijd graag KINDERFILMPJES op de pc..

En ik? Ik ga even kijken of er wat lekkers te maken valt..snoepen is wellicht niet zo gezond, maar ik wordt er wel blij van...

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. dank je voor je reactie en wat leuk dat je mij gaat volgen, van harte welkom:)
    bij jullie dus al zomervakantie, heerlijk! en ook nog zon:) hier helaas nog niet.. ook nu is het nog bewolkt maar ik heb goede hoop dat de zon hier vandaag ook heel erg zijn best gaat doen om ons te verwennen:))
    en ja mijn dochter is weer thuis!! echt heerlijk!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad, bij ons is de zomervakantie al begonnen (sinds 2 dgn dan gheghe) en het is hier zeker prachtig weer! Ik hoop toch wel dat je vandaag wel wat mooier weer had...maar ach, jouw eigenste zonnetje (dochterlief) is weer thuis dus dan kunnen de dagen sowieso niet meer stuk, toch?

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen