vrijdag 1 juli 2011

Spotlight: Give Away Janimie!!!

Had ik het al gezegd? Kadootjes zijn leuk! Om te geven en om zelf te ontvangen natuurlijk....Heel veel blogs geven kadootjes weg onder de naam Give Away en Candy's...Wat je ervoor moet doen, is vaak heel simpel; volger worden en een linkje plaatsen of er een blog aanwijden. En natuurlijk gewoon blijven volgen ook als de Give Away reeds is "verloot"...wel zo gezellig toch om her en der wat te lezen...inspiratie op te doen...te glimlachen en een reactie te geven zo nu en dan of iedere dag...

Aan de rechterzijde van mijn blog zal ik voortaan links plaatsen met "lopende" give aways. En zo nu en dan.....krijgen ze een speciaal blogje geheel toegewijd aan de desbetreffende give away en hun blogger.
Op deze blog kwam ik via via terecht. Wat een mooie site...en wat een prachtige sieraden maakt Zij...--> Uniek en handgemaakt door kleine voorwerpen in te gieten in hars en deze te schuren en te polijsten tot ze mooi glanzend en glad zijn. Deze prachtige sieraden (wees gewaarschuwd; je wordt er hebberig van) verkoopt ze in haar webwinkeltje..

Nu kun je kansmaken op een geweldige Give Away al zeg ik het zelf...Check it out!! Zie je jezelf er al mee lopen? Ik wel hoor!!...of zitten natuurlijk...denk; terrasje, jurkje, wijntje, stokbrood met kruidenboter en een prachtig sieraad om mijn sierlijke hals :)..

Prachtig of niet dan?!
Dus ga snel naar de desbetreffende blog..klikkerdeklik...en doe wat je moet doen!! Succes èn veel Plezier..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen