zaterdag 2 juli 2011

Puinruimen...die Oma toch!

Wat een gedoe! Pffftt...het feest moet nog gaan beginnen en ik ben al uitgeteld....

Vanavond vieren we het verjaardagsfeestje van dochterlief. De helft van de familie komt, de andere helft komt een andere keer op verschillende dagen met verschillende locaties ook nog...tja, dat heb je dan weer met vakantie, jarig zijn op dezelfde dag als nichtjes etc...Enfin, leuk wordt het in ieder geval!!

Maar mijn huis was door volledig tijdgebrek de afgelopen 2 weken totaal veranderd in een complete zwijnenstal. Ongelóóflijk, wat een troep (en de meegebrachte spullen, knutsels, knuffels, boeken van school maken het er niet minder op)...ik hou wel van een beetje rommel, dan kan je zien dat er hier in huis geleefd wordt (dat is tenminste mijn motto en voor de chaotische persoon die ik ben, werkt dat uitstekend). Maar dit ging zelfs mij te ver...dus huppakee, ik en Lief sloegen aan de "grote" schoonmaak....alles werd uit de kast gerukt...(het lijkt trouwens altijd wel of je de zooi eerst erger maakt als je aan het opruimen bent, dan zie ik dit weer, dan zie ik dat weer waar ik even in moet neuzen), maar we DID IT!!! Het is allemaal weer (bijna dan) schoon en frisruikend...laat de visite maar komen....nog snel even een boodschapje doen, want zonder iets te knabbelen en een fles wijn, is het natuurlijk niks....spelletjes tevoorschijn halen en het FÉÉST kan beginnen..

Voor "schoonmaakproblemen" waar ik niet uit kom, kijk ik altijd OMA even lief aan...en ze glimlacht bijna altijd terug....tja ik ben van mezelf helaas geen rondwandelende schoonmaakencyclopedie...maar die oma, die oma kan er wat van zeg!!!

2 opmerkingen:

  1. Welkom 158ste volgster-eigenlijk 160-2 zwarte volgsters-kijk op mijn blog-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging gelijk kijken en wat een verrassing :)

    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen