zaterdag 9 juli 2011

In The Spotlight: Give-Away en GiveAway-4all van 24Homes!!! Doen!


"Had ik het al gezegd? -Jáhááá, je had het al gezegd hóór!!- Kadootjes zijn leuk! Om te geven en om zelf te ontvangen natuurlijk....Heel veel blogs geven kadootjes weg onder de naam Give Away en Candy's...Wat je ervoor moet doen, is vaak heel simpel; volger worden en een linkje plaatsen of er een blog aanwijden. En natuurlijk gewoon blijven volgen ook als de Give Away reeds is "verloot"...wel zo gezellig toch om her en der wat te lezen...inspiratie op te doen...te glimlachen en een reactie te geven zo nu en dan of iedere dag...


Aan de rechterzijde van mijn blog zal ik voortaan links plaatsen met "lopende" give aways en Candy's, gewoon omdat iedereen wel op zijn tijd een kadootje/kansje verdient toch?! En zo nu en dan.....krijgen ze een speciaal blogje geheel toegewijd aan de desbetreffende give away en hun blogger...gewoon omdat iedereen wel eens in het zonnetje gezet mag worden, toch :)"


De blog die vandaag in het zonnetje gezet gaat worden is
van de website van 24Homes

 24Homes dus.

"Wij zijn 2 meiden en vriendinnen die een hart hebben voor wonen. Zo komen we aan onze naam: 24homes (two for homes). We hebben al zoveel moois ontdekt in wonen en dat hebben we gemeen, vooral in de Shabby Chic stijl. We vinden het heerlijk om in kringloopwinkels te shoppen en schatten te ontdekken die we dan opknappen en mooi(-er) maken. Beiden zijn we creatief en besteden het liefst ieder vrij moment aan 24homes. We hopen dat je geniet van onze blog vol huiselijke sferen, schatten, warme (re-) creaties en fotografie. Dat is 24homes"*


En naast deze prachtige blog hebben ze nu ook hun eerste en unieke GiveAway georganiseerd. Naast de GiveAway voor 1 persoon -die bestaat uit een kussensloopje, bonbonschaaltje, een label met hartje en een lief hartje in een lijst-, hebben ze nog iets geweldigs georganiseerd, namelijk een heuse GiveAway-4all !! Is dat niet geweldig?! Een Give-away voor iedereen dus...al hun volgers!!! En jij kan dus ook volger worden!

Ik heb mezelf (uiteraard...owh, wat ben ik een hebberig tutje) ook opgegeven als "volger" en ja hoor, vandaag kreeg ik in mijn mail de GiveAway-4all. En hij is leuk! Eigenlijk leuker dan leuk!! Ieder creatief of oncreatief typje kan hier wel wat mee...je kan er vanalles mee doen en opleuken...

Nieuwsgierig geworden?? Ga dan als de wiedeweerga naar 24Homes of Klikkerdeklik hier om gelijk op de GiveAwayblog te komen...Je hebt nog de tijd tot 1 augustus, maar zolang zou ik niet wachten, want met de GiveAway-4all kan je fijn aan de slag tijdens je welverdiende zomervakantie!!

Veel plezier allemaal!

van de website van 24Homes
 * Tekst van de website 24Homes


ps; vergeet je Mijn GiveAway niet? Gezellig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen