dinsdag 5 juli 2011

Gewèldig!: Gratis Online Kijkschrift David en Goliat voor kinderen

Als je goed zoekt en rondkijkt, dan kom je toch echt "Pareltjes" tegen op het internet. En dit is een "Prachtpareltje".

van de website van uitgever!
Een wel héél speciaal magazine voor kids van 2 t/m 7 jaar om samen te bekijken, ontdekken en voor te lezen. En met de zomervakantie al bezig of in het vooruitzicht is dit toch een geweldig iets!!

Uitgeverij David en Goliat hebben dankzij bijdragen van hun enthousiaste illustratoren een speciaal Magazine gemaakt. Ze hebben er rekening mee gehouden dat deze doelgroep nog niet zo goed kan lezen. Daarom is het géén gewoon tijdschrift, máár een bijzonder kijkschrift geworden!! Boordevol met kijk- en zoekplaten, gedichtjes, een prachtig voorleesverhaal, een recept en hippe kinderkamerkunst."

En het móóist van allemaal vind ik persoonlijk dat het gratis online te bekijken is -->Klik hier om naar het online kijkschrift te gaan.

Veel plezier!

ps; vergeet Mijn GiveAway niet

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet ! duimen !
    jouw appeltjes en eitjes ga ik volgen hoor !
    leuke woensdag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Francis, dat je mijn appeltjes en eitjes ook gaat volgen :)..En idd ik ga duimen (en mijn dochterlief duimt letterlijk voor mij hihi)...Jij nog een fijne woensdagavond gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zag het toevallig op facebook voorbijschieten, maar inderdaad: superleuk en -mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja he?! En vooral jongstedochterlief vind het helemaal leuk...ze heeft nu zomervakantie en speelt vaak buiten uiteraard, maar af en toe valt er een buitje en dan gaat ze lekker in het kijkschrift koekeloeren :)...en bedankt voor je reactie...leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen