donderdag 7 juli 2011

Fröbelen en flimpies maken...


Gisteravond  fijn nog even wat gefröbeld. Het was alweer een poosje geleden dat ik sleuterhangers maakte, dus moest weer even nadenken en ze zijn misschien niet zo strak, maar toch wel hartstikke geinig...Leuk voor aan een tasje, jasje of wat dan ook of gewoon om mee te spelen..Beetje draad, paar kralen...je kan het ook met dun ijzerdraad doen, dan kan je de creaties nog vormen ook...


Vandaag krijgen we een nieuwe vriezer...nu ja, nieuw...bijna nieuw dan...but we dont care. Ik vind het zelf geweldig als we op zoek zijn naar iets en het dan van iemand anders voor een appeltje en een eitje of voor nop kunnen overnemen. Het is een grote vriezer, wat zeg ik?! Een hele grote vriezer...met van die leuke reclame erop! Ons vriezertje is namelijk echt te klein geworden voor al het ijs, gebak, brood, hapjes, fruit wat we willen invriezen.....wordt wel straks puinruimen dus in de schuur om ruimte te creeëren en een nieuwe weegschaal kopen lijkt me ook wel een goed idee haha..

Jongstedochterlief is al een hele ochtend creatief bezig op de pc...ècht waar?! Jáá, tuurlijk kan dat. Bij haar vond ik de volgende site; Odosketch. com -->klikkerdeklik...Je tekent wat je wilt en de site maakt er een sketchje van. Superleuk!! Kijk maar eens wat voor moois dochterlief van 7 heeft gemaakt...


PS;Vergeet je mijn give-away niet?!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen