woensdag 13 juli 2011

Een beetje vanne Zus en een beetje Zo..

De woonkamer is leeg...bijna dan. Alles is in dozen verpakt...ook bijna dan...dus kan er woensdag een begin worden gemaakt met het "Grote Schilderen". Jaja, ik heb mijn Lief flink aan het werk gezet  gewoon huppakee de zweep erover!

OudsteDochterlief was dinsdag een he-le dag met mijn Zuslief op stap om een nieuwe kledingvoorraad binnen te slepen -lang leve de uitverkoop!! en volgens haar Mac D... (vind ik dus echt niet te vr-eten daar)-.

Omdat ik van het inpakken, flink de kriebels kreeg en het daardoor op mijn brede heupen kreeg, moest ik even wat anders doen (moest het niet van mezelf dan moest het wel van mijn lief :P )...En ziedaar...mijn keuken vond ik ineens zo saai (ik keek er rechtop met inpakken) dat ik even de boel moest veranderen...Wat een rol met plakfolie al niet kan doen! Straks een bijna nieuwe keuken voor nop! Olé! Nog even en ik kan gewoon elk interieur ontwerpen wat ik maar wil...hier even oefenen en voilá..




Na 1 kastje was ik dat ook weer zat en begon me nog even uit te leven op mijn pasteltekening, waarmee ik grote problemen/moeite heb om de boom fatsoenlijk weer te geven....moet ik nu echt honderden blaadjes gaan tekenen? Welja, misschien werkt het licht therapeutisch al acht ik de kans groter dat ik zelf halverwege een therapeut moet bezoeken..




Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Haha, neem maar voldoende ontspanning, want anders ga je nog heelder dagen vies gezind rondlopen en dat is voor niemand leuk ;)
    Leuk, die plakfolie! Hebben wij (gisteren nog) gebruikt voor in de keukenschuiven. Wel gewone witte, maar misschien hadden we een printje moeten nemen (groene blaadjes of zo, lekker fris en daar word ik blij gezind van.)
    Mooie pasteltekening! Je kan ook zeggen dat het daar net lente is en dat de boom nog blaadjes aan 't krijgen is, dan zitten er nu voldoende aan en als je geen zin meer hebt, moet je ook niet "verplicht" blaadjes gaan tekenen.
    Vééél succes/moed/sterkte/plezier nog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier zo stil? Alles in orde? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke :)

    Ja idd..het is stil hier...ik ben er helemaal ondersteboven van gheghe...eindelijk kan ik even op de computer..met al het inpakken/uitpakken hier hadden we ook per ongeluk wat snoertjes van pc weggekaapt volgens mij en uiteraard lag heel mijn huiskamer en huishouden overhoop en moesten we nog naar verjaardagen toe..dus ik ben toe aan VAKANTIE...

    ps; woonkamer is bijna gereed..internetverbinding werkt weer, dus ik kan weer bloggen...Yesss

    BeantwoordenVerwijderen