vrijdag 1 juli 2011

Doen!! Inschrijven Moodkids

Ik kan niet wachten! Vol ongeduld wacht ik op de lancering van deze website. Een online platform waarop dagelijks geblogd en maandelijks een gratis tijdschrift zal gaan uitgegeven worden. Boordevol leuke dingen zoals: DIY, webshops, recepten, mode, downloadable art en noem het maar op geloof ik. Héérlijke ontspanning toch?!

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je niks missen? Schrijf je dan snel in voor de nieuwsbrief en maak ook nog eens kans op geweldige prijzen!!


* door haar ben ik op dit bericht gekomen

UPDATE; sinds donderdag 14 juli 2011 is het MoodKids blog (klikkerdeklik) live gegaan!! De rest van de site zal nu snel volgen :)

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk dat je wat over MoodKids hebt geschreven! Ik hoop dat je inmiddels een trouwe lezer bent van ons blog, de rest volgt snel en is, al zeg ik het zelf, absoluut de moeite waard. groetjes Maike

    BeantwoordenVerwijderen