zaterdag 2 juli 2011

Numéro Uno; GiveAway

Geen betere raad, dan voorraad..

Als ik iets leuks op de kop kan tikken voor een appeltje en een eitje, ben ik als een kind zo blij. Zo struin ik graag rommelmarkten af op zoek naar leuke spulletjes en in de "uitverkoop" ga ik ook helemaal los...Ik hou namelijk wel van "veel"..dus voor zo min mogelijk geld zo veel mogelijk spullen kopen :)..altijd handig, zo hebben we altijd kadootjes in huis voor onverwachte (lees; ik vergeet het gewoon en kom er plots achter dat ik beloofd had om naar een feestje te gaan, maar dan duik ik in de voorraad en heb altijd wel iets leuks om te geven) uitjes.

En in deze "GiveAway Walhalla" van de blogwereld komt dat mooi uit, want ik ga ook wat weggeven...Wáárom?! Omdat ik daar blij van word en jij hopelijk ook. Doe je mee?

Wat zit er in de GiveAway?

Van alles en nog niks. In ieder geval een klein bronskleurig toilettasje, een geinige enkeltatoeage, poëzieplaatjes, stickertjes, glittertjes, lipglosje...dus voor groot en klein! En wie weet wat nog meer...hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

 



Wat moet je doen:
- Wordt volger van dit blog
- Laat een reactie achter
- ook Twitterfans kunnen natuurlijk meedoen...twitterdetweet maar naar mij

Een linkje plaatsen zou ik wel errug leuk vinden!

 
Op Maandag 1 Augustus maak ik de "happy" winnaar bekend!!!

4 opmerkingen:

  1. Hé, wat een leuke spulletjes! Ik zou wel graag een gokje wagen :-)
    Groetjes,
    Mieke x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja ;-) http://letnietopderommel.blogspot.com/2011/07/voor-een-appeltje-en-een-eitje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Mieke dat je meedoet :)...het is nog niet zo drukkies...maar dat geeft niets...des te meer winkansen voor jou hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juweeltjes en freubeldingetjes zijn helemaal mijn ding, dus ik vind het vooral leuk dat jij deze GiveAway doet :)
    Tegen 1 augustus zullen er er nog wel kandidaten bijkomen hé! En anders... Zou ik dat dan erg vinden...? ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen