donderdag 30 juni 2011

Goedkoop dagje weg; Faunapark Flakkee / ZuidwestNederland

Binnenkort in de buurt van Goeree-Overflakkee in het Zuidwesten des Nederlands?
 Misschien wel tijdens een vakantie of fijn even een dagje weg..

Vergeet dan niet om langs Nieuwe Tonge te rijden en een bezoekje te
brengen aan het Faunapark Flakkee. Niet megagroot maar toch
 een oppervlakte van 25.000 m2 vol flora en fauna. Je bent er mss niet de hele dag zoet,
maar een paar uurtjes kun je er echt wel plezierig doorbrengen!!
 Wij hangen er in ieder geval altijd langer rond als dat we dachten
Er zijn verschillende dieren te bewonderen dat varieert
 van parkieten tot roofvogels, uilen en verschillende grotere
 dieren zoals herten en kangoeroes.
Met een heuse knuffelhoek (waar vooral mijn jongste dochter fan van is)
 waar je fijn kunt knuffelen met de daar aanwezige dieren zoals geiten en konijnen.
 Ook is er een midgetgolfbaan (wat mijn kinderen ook leuk vinden) en
kun je plaatsnemen op het terras (wat ik vooral leuk vindt)
terwijl de kinderen makkelijk zichzelf kunnen bezig houden,
voor een verfrissing en een versnapering.


Het meest plezierige van dit alles vind ik persoonlijk de toegangsprijs.

KOSTEN 
0 tot 2 jaar; gratis
2 tot 12 jaar; 2,50 euro p.p.
12 jaar en ouder: 3,50 euro p.p.

Kijk, dan durf ik nog wel een ijsje te kopen ;)






Voor meer info kijk dan op Faunapark Flakkee






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen